Szkolenia zamknięte - Szkolenia rachunkowość warszawa, podatki w motoryzacji - Europejskie Centrum Rozwoju Rachunkowości

Szkolenia zamknięte

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE (IN-COMPANY)

Europejskie Centrum Rozwoju Rachunkowości ma przyjemność przedstawić Państwu swoją działalność oraz bliżej określić Dział Kontraktów Indywidualnych, zajmujący się organizacją szkoleń na indywidualne zlecenia klientów.

METODY SZKOLENIA:

Przygotowując szkolenie dla Państwa pracowników realizujemy 4 etapy działania:

  • Szkolenie poprzedzą rozmowy, w trakcie których poznamy specyfikę, Państwa potrzeby i preferencje.
  • Na podstawie uzyskanych tą drogą informacji przygotujemy program szkolenia, następnie konstruujemy ofertę szkoleniową.
  • Realizujemy projekt
  • Dokonujemy analizy

Szkolenia z zakresu finansów i rachunkowości polegają przede wszystkim na zapoznaniu uczestników z bieżącymi zmianami w przepisach. Wykładowcy starają się prowadzić zajęcia w sposób aktywny ndash; tak, aby uczestnicy mieli możliwość dyskusji. Zatem do teorii dochodzimy poprzez praktyczne ćwiczenia i na bazie doświadczeń własnych uczestników oraz trenera.

Mile widziane są wszelkie pytania przed lub w trakcie trwania szkolenia. Chętnie pracujemy w oparciu o dostarczone przez klienta materiały (np. faktury VAT, sprawozdania finansowe). W ten sposób możemy lepiej przygotować się do zajęć i poznać specyfikę działalności Państwa firmy. Wówczas szkolenie jest często skierowane na rozwiązanie konkretnego problemu i zawierają elementy case studies.

W celu lepszego przyswojenia tematyki, na zajęciach wykorzystywane są pomoce typu flipchart, rzutnik multimedialny lub na folie. Każdy uczestnik otrzymuje również materiały szkoleniowe, do których może odwoływać się po szkoleniu. Zakres merytoryczny materiałów jest zwykle szerszy od tego na wykładzie.

Po szkoleniu dokonujemy analizy na podstawie której oceniamy i badamy jego efektywność.

Po zakończeniu szkolenia nie zrywamy kontaktu z daną firmą a wręcz przeciwnie dajemy możliwość przekazu dodatkowych pytań, które nasuną się uczestnikom po szkoleniu ndash; drogą internetową lub telefonicznie. Przesyłamy dany problem wykładowcy, mobilizując go do odpowiedzi na przekazane zapytanie.